Speaker: Invention and Innovation Competition, Faculty of Law

Source: http://www.gotinvention.com/

AlhamduLillah, saya telah jemput ke Fakulti Undang-Undang, UiTM pada 23 September 2016, bagi berkongsi pengalaman sebagai inventor dan terlibat secara aktif dalam pertandingan inovasi. Penerangan adalah tertumpu kepada produk yang sesuai untuk dipertandingkan dan tips untuk menang dalam pertandingan. 

Adalah sukar untuk mempertandingkan produk yang berunsurkan sains sosial kerana ianya tidak dapat dilihat secara fizikal dan kegunaannya. Saya mendoakan semoga Fakulti Undang-Undang akan berjaya membawa pulang pingat dalam pertandingan inovasi pada tahun hadapan disamping berjaya mengkomersilkan produk-produk berkaitan perundangan. Terima kasih kepada Dekan Fakulti Undang-Undang kerana menjemput saya.

Comments

Hill said…
Great post you shared, you have now become top of my list. You were unknown to me before but have found your content to be fantastic.

So great work for informing us of the possibilities and following a certain path.

I really appreciate your hard work an giving us some information and inspiring others to follow.

Thanks so much.

I hope for more post in the future.

http://digitalbrief.com/
playbazaar said…
Be sure you get a subscriber's permission before emailing. satta king play bazaar If you fire off unsolicited emails, the recipients are not likely to take you seriously. It could become bad enough that people decide not to buy from you at all and completely detach play bazaar satta king themselves from your company.

Popular Posts