Rakan-rakan

Source: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiECIXWdhmewF9_c3EJFCFEyxODZGF-dGUlctN04qeFjsf0fJ-nT3bTFuVvhO1qRtLShcnEepzpm8jUk_25NXifKq-C4gDqTwLxIt-G4JZycknF5fGeL-mJtNVdVaZPxgz6piqQnpovdI0/s400/jabat+tangan.jpg
Syukur kerana saya masih ada rakan-rakan yang sanggup berhujan panas bersama. Tak ramai yang sanggup berbuat demikian. Walaubagaimanapun, sudah ada rakan yang dahulu sememangnya rapat, tapi sekarang ini tidak lagi sedemikian. Kenapa? Cemburu atau kita telah melakukan kesilapan...tanpa disedari. Oleh itu, jika ada rakan-rakan yang terkecil hati, saya memohon kemaafan, sebab saya tahu diri ini tidak sempurna. Kepada rakan-rakan yang baru ditabalkan pensyarah kanan (Ros Hasri Ahmad, Basaruddin Shah Basri, Syaidatul Zarina Mat Din, Shamsul Azreen, Norlida Jaafar, Zarina Abdul Munir, Azimah Daud, Emi Normalina, Afiza Azura, Nazura Mohamed Sayuti, Noor Rita etc.) saya ucapkan tahniah, semoga terus cemerlang. AlhamduLillah...Hari ini saya bersyukur kerana dapat contact kenalan lama, Sdr. Sudin Lada (sekarang pensyarah UMS Labuan), dah 18 tahun berpisah!

Comments

Popular Posts