Study Guide to Portfolio Management di Perpustakaan Universiti Tun Hussein Onn

Sila klik pada imej untuk gambaran yang lebih jelas

Hari ini saya saje-saje taipkan nama saya dalam Google and AlhamduLillah terkeluar nama saya dan rakan-rakan, Jaafar Mohamed dan Zulkifli Mohamed dalam senarai buku terbaru di Perpustakaan Universiti Tun Hussein Onn, Batu Pahat. Tahniah kepada rakan-rakan penulis dan juga UPENA kerana berjaya memasarkan buku-buku segenap tempat. Dahulu, buku karangan saya dan rakan-rakan yang bertajuk, "Selection of Social Sciences and Management Research Papers berada di National Library of Australia, Canberra, dan AlhamduLillah, buku saya dan rakan-rakan bertajuk, "Study Guide to Portfolio Management" pula berada di Perpustakaan Universiti Tun Hussein Onn". Alhamdulillah...syukur.

Comments

Popular Posts