Post Graduate Student Journal Writing Workshop, Universiti Sains Malaysia







AlhamduLillah, saya selamat sampai dari Langkawi (anak saudara saya sebut sebagai "kengkawin") seleapas 3 hari berada di sana bagi menjayakan program penulisan atikel anjuran Universiti Sains Malaysia (USM), universiti APEX Malaysia. Terima kasih saya ucapkan kepada Y.Bhg. Dato' Ishak, Dekan Sekolah Pengurusan, Prof. Madya Dr Zamri, Timbalan Dekan, Puan Balkis, Penolong Pendaftar dan rakan-rakan USM lain kerana menjemput saya sebagi panel dan moderator bagi program ini. AlhamduLillah, di sini juga saya sempat bertemu dengan Prof. Fauziah Md Taib, Prof. Fauzias (UKM), Prof. Madya Dr Khulida Kirana Yahya (UUM), Prof. Madya Ramayah, Dr. Abdul Hadi, Dr. Noor Hazlina, yang bersama-sama di program ini. Diharapkan program ini dapat membantu pelajar PhD dan Master menerbitkan artikel mereka sekurang-kurangnya dalam jurnal antarabangsa.

Comments

Salam Dr Zaidi,

Tahniah. Teruskan usaha memandaikan anak bangsa dalam penyelidikan.
Encik Halim, AlhamduLillah, dan InsyaAllah saya cuba yang termampu untuk membantu.
Unknown said…
Prof Madya DR. Norzaidi,

Thank you for inspiring us.

Regards,

Yudi.F.
Dear Yudi,

Thanks for your message and if let say that you have questions on research, please do not hesitate to contact me via zaidiuitm2000@yahoo.com. Good luck on your study.
Unknown said…
Thank You very much Prof. Norzaidi I really appreciate your kindness. Insyallah, I will do, may Allah always blessing you and family.

Popular Posts