Pingat ke 45 di 37th International Exhibition of Inventions, New Techniques and Products, Geneve, Switzerland, 2009

Pingat emas di Geneve! AlhamduLillah.

Kontigen UiTM di 37th International Exhibition of Inventions, New Techniques and Products, Geneve, Switzerland, 1-5 April 2009

AlhamduLillah, pertandingan rekacipta di Geneve, akan melabuhkan tirainya esok hari, dan kami semua akan bertolak ke Malaysia pada pukul 7 pagi 7 April dari Geneve ke Paris dan seterusnya ke Malaysia. Di Geneve, kontingen UiTM telah berjaya memenangi 3 pingat emas, 3 pingat perak dan 5 pingat gangsa termasuk satu anugerah khas dari negara Romania. AlhamduLillah, saya dan Intan memenangi pingat emas.

Comments

Anonymous said…
congrate dr... saya pun tgh berusaha untuk jd pelapis dr ni.. saya start dgn buat thesis utk final sem(next sem)..doakan saya ye.. lg satu nak tny dr, if sy nak apply TPM uitm scholarship ke luar negara utk 2010, blh tak dr jd referee sy?(maisyarah mohd Nor_xstudnt_uitmj)
Assalamualaikum wbrt, Maisyarah. Terima kasih dan InsyaAllah saya boleh membantu dalam perkara ini.
Anonymous said…
Salam,
coincedently I came across yr blog.Congrate to prof. on yr achievements.

Wish KPT or IPTA give more monetary incentives to researchers like prof & similars who have proven their committments (time,energy,RM,brains.etc).This can spur more acdemicians in R & D.
Dear Anon, thanks for your message and greetings.

Popular Posts