International Conference & Innovation Exhibition

Brussels, Belgium

Rothenberg, Germany

Geneve, Switzerland

Kedua-dua events ini saya menjadi keutamaan saya pada setiap tahun. Malah, jikalau saya tidak menghadiri international conference dan innovation exhibition di luar negara, rasanya macam tak kena. Oleh itu, saya dan Intan akan pastikan pada setiap tahun, kami akan ke luar negara bagi menghadiri international conference dan innovation exhibition. Aktiviti ini bermula pada akhir tahun 2006 dan terus menerus sehingga sekarang. Tahun 2006 kami ke Geneve, Switzerland, 2007 kami ke Pittsburgh, USA dan Seoul, South Korea, 2008 kami ke Rothenberg, Germany dan Brussels, Belgium, dan tahun 2009 kami ke Geneve, Switzerland dan Prague, Czech Republic. AlhamduLillah dan terima kasih kepada UiTM kerana memberi peluang kepada saya dan Intan untuk pembentangan kertas kerja di international conference dan menyertai innovation exhibition.

Comments

Popular Posts