Mencari rakan kajian

Saya sememangnya mengalu-alukan kalau ada diantara rakan-rakan atau sesiapa yang berminat untuk menjalankan kajian bersama. InsyaAllah, kalau topik kajian itu menarik, kita boleh mohon geran penyelidikan E-Science ataupun FRGS. Bagi rakan yang berada di UiTM, kita boleh cuba minta geran penyelidikan dana kecemerlangan. Walaupun jumlah geran yang diberikan tidaklah sebesar E-Science dan FRGS, tetapi dengan jumlah itu, kita mampu menghasilkan kajian yang baik. Dari kajian itu saya akan apply concept 4 in 1. InsyaAllah. Kepada rakan-rakan atau sesiapa yang ingin menjalankan kajian dalam;
  1. information technology management
  2. finance
  3. human resource management
  4. wakaf management
  5. general management
  6. accounting

bolehlah terus menghubungi saya melalui e-mail: zaidiuitm2000@yahoo.com atau h/p: 012-6860035/03-5544 3097.

Comments

zlaa said…
Salam ziarah. Tahniah Dr Zaidi dia atas segala kejayaan. Doakan saya juga.
Terima kasih zlaa, kerana melawat blog saya. Sokongan daripada rakan-rakan blog membuatkan saya terus bersemangat untuk terus menulis.

Popular Posts