Buku kedua dan ketiga


Rasa lama betul saya tak terbitkan buku selepas 'study guide to portfolio management'. Dari thesis phd saya, saya ambil bahagian pertama (chapter one) untuk diterbitkan sebagai 'intranet and electronic data interchange usage in Malaysia port industry' dan bahagian kedua (chapter two) di terbitkan sebagai 'information technology (IT) management models: an introduction'. Kali ini manuskrip saya dikendalikan oleh sahabat saya, Dr. Khairil Iskandar. AlhamduLillah, buku kedua saya 'IT management models: an introduction' diterbitkan dalam bulan Jun 2007, dan "intranet and EDI usage" dijangkan akan diterbitkan dalam bulan November 2007, InsyaAllah. Buat masa sekarang ada beberapa buah manuskrip yang telah diterima untuk penerbitan dan masih dalam proses pengeditan.

Comments

Popular Posts