Hal Student Lagi


Sememang saya suka bersukan. Saya akan mulakan rutin harian riadah saya dengan jogging. Biasa la jogging satu kampus, lepas tu saya akan main tennis ke, main bola keranjang ke, dengan students. Satu pusing kampus UiTM Johor mencecah 3 km. Nak buat pusingan tu kena lalu kolej siswi. Saya pun hayun jogging satu pusingan, and bila sampai di kolej siswi, mula la, kedengaran...hai abang, sorang aje ke? Boleh saya teman jogging...dan lepas tu, feeweet...pak we hensem...tak nak singgah ke? Masa tu kelam kabut saya. Mula tadi jogging dengan penuh bersemangat, teguh dan laju, tapi lepas kena menyakat dengan siswi, mula jalan sudah jadi senget, melelong, kepala tunduk, malu dan perlahan sangat. Esoknya saya masuk kelas pertama saya (bukan kelas yang budak main tennis dengan saya dulu), saya pun bercerita pada students, so ada dua tiga orang siswi dok tersipu-sipu malu...

Comments

Popular Posts