ETA dah dapat!

Lama betul saya menunggu ETA untuk mengajar semester depan. Semua orang dah dapat ETA masing-masing. Tapi kita dok lagi tercari-cari subjek apa nak ajar. AlhamduLillah, petang semalam dalam pukul 5.15 petang, saya dapat ETA saya. Ajar MGT 417, berkaitan business technology. Memang kena dengan tajuk PhD saya. Walaupun saya hanya mengajar satu code, tapi dah cukup semangat bagi saya untuk start kelas pertama di Shah Alam. Pelajar baru, subject baru, enviroment pun baru, cuma orang yang mengajar agak remaja sedikit!. Pelajar dah mula membanjiri tempat letak kereta. Memang sesak betul bila students dah masuk. Paling susah betul bila parking tak ada. Lecturers pula kena berebut dengan students. Kadang-kadang jadi competition untuk dapatkan parking. Bila parking tak ada, alamatnya nanti kelas mesti lambat. Kalau nasib tak baik kena tunggu sampai 1/2 jam untuk parking...

Comments

Anonymous said…
Emmm...banyaknye spelling error

Popular Posts